wtorek, 24 marca 2015

Witam dzisiaj znowu powrót do futbolu. Bohaterem dzisiaj jest fantastyczny były bramkarz. Reprezentant Holandii oraz takich klubów jak Ajax Amsterdam, Juventus Turyn, Fulham, Manchester United. Już myślałem, że nie doczekam sie jego autografu.  Za pierwszym razem przyszła mi informacja , że nie mogą spełnić mojej prośby ale posłałem drugi raz i oto jest podpis od kolejnego mojego ulubionego bramkarza. Tak jest to tylko i jedyny w swoim rodzaju Edwin van der Sar. Jestem mega szczęśliwy pozdrawiam i zapraszam ponownie.


Pozdrawiam

  • Jak zdobyty-                LOR, SAE, 2 PHOTO
  • Kiedy wysłano-           28 stycznia(odmowa) , 7 luty
  • Czas oczekiwania-       27 dni

3 komentarze:

  1. Gratuluję. Polecam ten blog, bo ta Pani świetnie pisze - http://crazyheripota.blogspot.com/2015/06/5-prawdziwy-gryfon-neville-longbottom-x.html

    OdpowiedzUsuń